- Faoin CNCM
- Faoin CNCM
- An Luath-Óige
- An Luath-Óige
- Bunscoil
- Bunscoil
- An tSraith Shóisearach
- An tSraith Shóisearach
- An tSraith Shinsearach
- An tSraith Shinsearach
- Nuacht
- Nuacht
- Foilseacháin & Taighde
- Foilseacháin & Taighde
- Comhairliúcháin
- Teagmháil
Athbhreithniú ar léargais luath ar an tSraith Shóisearach
Theicneolaíocht Fheidhmeach, Theicneolaíocht Adhmaid, Innealtóireacht, Grafaic, Oideachas Reiligiúin, Léann na nGiúdach, agus Léann Clasaiceach
Tá an Chomhairle Náisiúnta Curaclaim agus Measúnachta (CNCM) ag tabhairt faoi athbhreithnithe ar chur i bhfeidhm luath sonraíochtaí Sraithe Sóisearaí ábhair na Theicneolaíocht Fheidhmeach, Theicneolaíocht Adhmaid, Innealtóireacht, Grafaic, Oideachas Reiligiúin, Léann na nGiúdach, agus Léann Clasaiceach (Céim 5). Tá roinnt gnéithe ag baint leis an gcomhairliúchán, lena n-áirítear aighneachtaí i scríbhinn, suirbhé ar líne agus gné amháin atá bunaithe ar scoil. Teastaíonn ó CNCM tuairimí a fháil ó réimse páirtithe, lena n-áirítear páirtithe leasmhara oideachais, múinteoirí atá ag cleachtadh a ngairme agus scoláirí ar spéis leo cur leis an athbhreithniú ar chur i bhfeidhm luath seo.
Is é cuspóir an athbhreithnithe seo ná aiseolas a bhailiú ó bhainistíocht scoile, ó mhúinteoirí/oideoirí, ó scoláirí agus ó pháirtithe leasmhara maidir le taithí ar na hábhair seo agus na socrúcháin mheasúnaithe a bhaineann leo i scoileanna.
Is féidir leat páirt a ghlacadh sa chomhairliúchán seo tríd an suirbhé ar líne a chomhlánú.
Is féidir leat páirt a ghlacadh sa chomhairliúchán seo trí aighneacht i scríbhinn a chur isteach ag baint úsáid as an teimpléad seo.
Seol an aighneacht i scríbhinn agus é críochnaithe agat ar ríomhphost chuig consultations@ncca.ie le do thoil agus cuir "SS Céim 5 Athbhreithniú ar Chur i bhFeidhm Luath (Ainm an Ábhair) Aighneacht i Scríbhinn" i líne an ábhair.
Déanfar anailís ar an aiseolas go léir agus foilseofar tuarascáil ar Chur i bhFeidhm Luath.
Cuirfear deireadh leis an bpróiseas athbhreithnithe seo Dé hAoine an 21 Feabhra, 2025 ag 5 in.